Zaměřit se na zaměstnance v hotelech

Investiční zlato vám pomůže zhodnotit váš majetek.
Hoteliéři vyzdvihnout největší provozních změn, které mají provést při přechodu z volného času k obchodnímu sezóny.
Reportáž z US-As kalendář hotelový průmysl vyletí z volného období k setkání a firemní zákazníky, hoteliéři jsou opravných počtu zaměstnanců, aby vyhovovaly potřebám a očekávání hostů.

Změna v hodnocení mixu se liší od pozemku do vlastnictví, ale najít správnou rovnováhu personálního je vždy výzvou, uvedly zdroje.

Chris Godfrey, regionální SVP v americkém Hospitality Management, řekl obchodní cestující vyžadují větší pozornost personálu.

„(The) zaměření na obchodní cestující potřebuje, jako je bezchybné internetové služby, rušnější ranní snídani provozu a velmi dobře vyškoleného front-desk personálu urychleně dostat dobře zkušený cestující odbavení bez zbytečného odkladu, přičemž se uznává opakování hosty a jejich vítání back-brát na sebe zvýšenou důležitost jako služebních cest se zvyšuje, „řekl.

Dawn Gallagher, EVP prodeje a marketingu v půlměsíce Hotels & Resorts, řekl reality společnosti mají nejsilnější firemní a obchodní cesty od poloviny září do poloviny listopadu.

„Se zvýšenou skupina podnikání, tam je obvykle zvýšení banket a setkání personálu, který je směřující k vyšší (food-and-nápojového) objemem,“ řekla.

Derek Sylvester, ředitel společnosti Gulph Creek Hotely, které lze identifikovat tři velké provozní změní jeho společnost musí provést při přechodu z volného času k obchodnímu sezóny:

Připravte se členy týmu pro „jakýchkoli a všech úpravách loajality značky“ odměňuje programů „, protože více členů věrnostních cestovat během pracovní obdobích;
Prodejní přezkoumat a revidovat a marketingové úsilí k zajištění prodejního týmu se děje poté, co a zajištění nových účtů; a
vyvážit úpravách počtu zaměstnanců potřebných pro špičkové obchodní cestující sezóny proti tomu, co je potřeba pro typicky pomalejší zimních měsících.
Úspora nákladů na pracovní síly
Více zaměstnanci může být zapotřebí v některých případech, ale Godfrey řekl další velký podnik má někdy za následek snížení nákladů na pracovní sílu v domácnosti, praní prádla a front-desk personálu.

„Na rušné firemní dnů na cestu, účinné omezení pobyt lze často využít ke zvýšení pobyt do dalšího období, které jsou méně nákladné ke službě,“ řekl. „Pokoje pro obchodní cestující“ mají tendenci být rychlejší odevzdat pro domácnost a mají tendenci se uvolnit dříve v dopoledních hodinách, takže úklid není zpozdí místnosti servisováno, což rovněž způsobuje méně zúžení v rušných odbavovacích časech. “

Gallagher se dohodli, že vyšší objem pobytových místností přes znamená menší potřebu úklidu zaměstnanců. Také řekla front-desk a host-služby zaměstnanců na srpku měsíce Hotels & Resorts mají obvykle méně pravidelné hodiny s hosty, kteří zůstávají déle, protože stále méně lidí přihlásí.