Hotelieři – nejistoty

Mluvčí vyzval hoteliérům zaměřit se na dlouhodobé strategie a být schopen hbitě reagovat na nové nejistoty v globální ekonomice.

Adam Weissenberg (vlevo), vedoucí globální sektor cestovního, pohostinství a volný čas společnosti Deloitte; Mark Hoplamazian, prezident a CEO společnosti Hyatt Hotels Corporation; a James Riley, generální ředitel společnosti Mandarin Oriental Hotel Group, mluvil o znepokojení nad poskytovateli sdílení-hospodářství za Deloitte 28. European Hotel investiční konferenci v Londýně.
LONDÝN-Ačkoli tam byl nějaký hlášky ve vzduchu asi nejistoty po prezidentských volbách Spojených států, první den dvoudenní Evropské investiční Hotel Conference Deloitte se zaměřil na výzvy, jimž čelí hoteliérů v kontinentální Evropě.

Itálie je vysoko na seznamu. Hlavní řečník Roger Bootle, generální ředitel společnosti Capital Economics uvedl, že přibližně 18% italských půjček, napříč všemi sektory, v současné době jsou ohrožené. Peněžní hodnota těchto úvěrů činí přibližně 350 miliard € na 400 miliard € (387 miliard $ na 442 miliard $).

Tam byla nějaká spekulace, že Itálie by mohla být další zemí, po Spojeném království, aby opustit Evropskou unii. Nizozemsko a další země byly také zmiňován jako trhy, kde anti-EU sentiment je již vysoká nebo roste.

Takový kapitál a lidský neklid je nová aréna nejistoty, směr, který hoteliéři a jiní mohou jen dohadovat.

Mezitím Bootle-hlasově vždy horlivý zastánce Brexit-uvedl UK hrubý domácí produkt je stále pomalu roste.

„Eurozóna je i nadále poměrně ponuré,“ řekl. „Americký volební není ta nejdůležitější věc dělat starosti.“

Hoteliéři potřebují mít jistotu o jejich dlouhodobých strategií, řekl, a musí být dostatečně hbitý surfovat „na hřebenu vlny“, což byl název zahajovacím zasedání konference.

Dalším úkolem je úrokové sazby. Řekl, že očekává jejich růst USA do konce roku 2018 na přibližně 2,5%, přičemž v jiných rozvinutých trzích pravděpodobně následovat.

„Nižší úrokové sazby nemusí fungovat,“ řekl Bootle a dodal, že narušení finančního systému se stávají velmi vážné. “

Nadřazené sentiment do celého dne, a na konferenci motto, byl „příležitost z nejistoty.“

Reproduktory zdůraznil, že hotelový průmysl stále roste, i když pomalu, a že cokoliv se stane v širším politickém spektru, mění pravidelně přítomné zprávy příležitosti.